Terrori-isku Turussa

18-vuotias marokkolaismies puukotti 10 ihmistä
Turun kauppatorilla viime perjantaina.
Puukotuksen uhreista 2 kuoli ja 8 haavoittui.
Poliisi tuli paikalle nopeasti ja pidätti puukottajan.
Monet ihmiset torilla auttoivat uhreja ja yrittivät estää puukotuksia.
Puukottaja valitsi uhreikseen naisia.
Keskusrikospoliisi tutkii puukotusta terroritekona.
Poliisivalvontaa lisättiin juna- ja lentoasemilla viikonloppuna.
Monet ihmiset ovat kokoontuneet Turussa kauppatorille.
He sytyttävät kynttilöitä ja tuovat kukkia sinne.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki