Suomi
Sauli Niinistö vieraili
Salon
torilla
Sauli Niinistö vieraili

Presidentti Sauli Niinistö tapasi ihmisiä Salon torilla torstaina. Kyseessä oli Niinistön viimeinen maakuntamatka presidenttinä.
Presidentti Sauli Niinistö tapasi ihmisiä Salon torilla torstaina. Kyseessä oli Niinistön viimeinen maakuntamatka presidenttinä.
presidentti Niinistöä
torstaina 22. helmikuuta.
Sauli Niinistö
jutteli ihmisten kanssa.
Sauli Niinistö
Sauli Niinistö
on Suomen presidentti
vielä viikon ajan.
Alexander Stubb
Suomen presidenttinä
1. maaliskuuta.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Jussi Nukari; Alexander Stubbin valokuva: Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Sclera, Mulberry Symbols (muokkaus: Papunet)
