Naton jäsenyys
maksaa paljon



Kartassa näkyvät tummansinisellä Naton jäsenmaat. Kartan keskellä on Atlantin valtameri. Sana Nato on lyhenne englannin kielen sanoista: North Atlantic Treaty Organisation. Se on suomeksi Pohjois-Atlantin puolustusliitto.
Kartassa näkyvät tummansinisellä Naton jäsenmaat. Kartan keskellä on Atlantin valtameri.
































Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: kartta: Heidi Ahlström, lähde: Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet