Muuttuuko matkailu?

Monet suomalaiset haluavat matkustaa lomalla ulkomaille.
Mutta koronaviruksen vuoksi täytyy pysyä kotona tai ainakin kotimaassa.
Kukaan ei tiedä, milloin voi jälleen matkustaa ulkomaille.
Tai kuinka kallista lentäminen on?
Ehkä me vietämme lomaa Suomessa?
Moni haaveilee omasta kesämökistä.
Mökillä voi tehdä myös etätöitä.
Luonnon kannalta on ainakin hyvä, jos ihmiset eivät matkusta lentokoneella.

Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center, Papunet