Monet ihmiset
ovat lomautettuina




Eniten on lomautettu myyjiä ja ravintoloiden työntekijöitä. Kuvassa on Lohjan ABC-huoltamon ravintola. Ravintola on suljettu, mutta asiakkaat voivat ottaa annoksia mukaan.
Eniten on lomautettu myyjiä ja ravintoloiden työntekijöitä. Kuvassa on Lohjan ABC-huoltamon ravintola. Ravintola on suljettu, mutta asiakkaat voivat ostaa annoksia mukaan.




Siksi monet
tarjoilijat,
parturit ja kampaajat
sekä
lentoemännät
on lomautettu, heillä ei ole töitä.
























Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet