Suomi
Koronarokotukset
alkavat tammikuussa

Kuvassa Margaret Keenan saa koronarokotteen käsivarteensa. Rouva Keenan on Britannian ensimmäinen ihminen, joka sai koronarokotteen.
Rouva Keenan on ensimmäinen ihminen, joka sai koronarokotteen Britanniassa.
Suomalaisia
Ensimmäisenä
rokotteen saavat
hoitajat ja lääkärit.
Seuraavaksi
rokotetaan
vanhukset
sekä
Sitten
rokotuksen saavat
kaikki muut aikuiset.
annetaan kaksi kertaa,
ja se on
ilmainen.
Kun suurin osa ihmisistä
on rokotettu,
koronavirustauti ei enää leviä.
ottaa rokote.
Suurin osa suomalaisista
Esimerkiksi
presidentti Sauli Niinistö
sekä
pääministeri Sanna Marin
aikovat ottaa
rokotteen.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
