Suomi
Koronarajoitukset
vähenevät

Nyt hallitus haluaa rajoittaa ihmisten elämää mahdollisimman vähän. Näin sanoo pääministeri Sanna Marin.
Hallitus haluaa rajoittaa ihmisten elämää mahdollisimman vähän. Näin sanoo pääministeri Sanna Marin.
Kun
suurin osa yli 12-vuotiaista
on saanut kaksi rokotusta,
rajoitukset poistuvat.
suurin osa yli 12-vuotiaista
on saanut kaksi rokotusta,
rajoitukset poistuvat.
Rajoitukset voidaan poistaa
lokakuun puolivälissä.
Mutta
kaksi rokotusta
suojaa ihmisiä
vakavalta
koronavirustaudilta.
kaksi rokotusta
yli puolet suomalaisista
on saanut kaksi rokotusta.
Siksi
rajoituksia
voidaan jo vähentää.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
