Suomi
Junat eivät nyt kulje
Junat eivät nyt kulje

Junalakko vaikuttaa monien ihmisten elämään. Junalakko pysäyttää kaukoliikenteen ja lähiliikenteen. Sadat tuhannet ihmiset käyttävät pääkaupunkiseudun lähijunia joka päivä.
Veturinkuljettajien lakko pysäytti kaukojunat ja lähijunat. Kuvassa on Helsingin rautatieasema.
Junat eivät kulje,
koska veturinkuljettajat ovat lakossa.
Veturinkuljettajat
esimerkiksi työvuoroista.
Junalakko
maanantaina 20. maaliskuuta.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
