Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Asuminen maksaa enemmän

Tänä vuonna asumiseen kuluu paljon rahaa.
Lämmityksen, lämpimän veden ja vuokrien hinnat nousevat.
Suurin syy on se, että sähkön ja öljyn hinnat ovat nousseet.
Mutta jokainen meistä voi myös vähentää asumismenojaan.
Tee näin:
Vähennä asunnon lämpötilaa alle 20 asteeseen.
Käy suihkussa nopeasti.
Sammuta valot ja sulje sähkölaitteet, joita et käytä.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet