Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Asuminen maksaa enemmän

Tänä vuonna asumiseen kuluu paljon rahaa.
Lämmityksen, lämpimän veden ja vuokrien hinnat nousevat.
Suurin syy on se, että sähkön ja öljyn hinnat ovat nousseet.
Mutta jokainen meistä voi myös vähentää asumismenojaan.
Tee näin:
Vähennä asunnon lämpötilaa 18-20 asteeseen.
Käy suihkussa nopeasti.
Sammuta valot ja sulje sähkölaitteet, joita et käytä.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet