Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Amelia Anisovytshin esitys ihastutti

Helsingissä järjestettiin suuri tapahtuma rauhan puolesta.
Tapahtumalla ihmiset osoittivat tukensa Ukrainalle, joka kärsii sodasta.
Tapahtumassa lauloi ukrainalainen Amelia Anisovytsh.
Ihmiset ihastelivat hänen lauluaan.
Tapahtumassa puhuivat Suomen ulkoministeri sekä Ukrainan suurlähettiläs.
Ihmiset toivovat, että sota päättyy ja tulee rauha.
Suomi ja muut Euroopan maat auttavat Ukrainaa.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Kuvako (muokkaus: Papunet)