Maailma
Vakava junaonnettomuus
Intiassa

Ihmiset ovat kokoontuneet kaatuneiden junavaunujen ympärille. Kuva on otettu lauantaina 3. kesäkuuta Balasoren kaupungissa Itä-Intiassa.
Kuva on onnettomuuspaikalta Intiasta.
Balasoren kaupungissa Itä-Intiassa
perjantaina 2. kesäkuuta.
vastaantulevien raiteelle
ja
Useita satoja ihmisiä
loukkaantui.
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / AFP / Dibyangshu Sarkar
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
