Maailma
Presidentinvaalit
Yhdysvalloissa

Mies äänesti ennakkoon Yhdysvaltojen presidentinvaaleissa. Kuva on otettu 1. lokakuuta Alexandriassa, Virginian osavaltiossa.
Mies äänesti ennakkoon Yhdysvaltojen presidentinvaaleissa. Kuva on otettu 1. lokakuuta Alexandriassa, Virginian osavaltiossa
3. marraskuuta.
Donald Trumpia
tai
Joe Bidenia.
Republikaanien Trumpin
ja
demokraattien Bidenin
välillä on kova vaalitaistelu.
Vaalien voittaja
Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson, suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva, Wikimedia Commons
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center
