Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Nuoret marssivat aseita vastaan

Yhdysvalloissa järjestettiin viime lauantaina
monta suurta mielenosoitusta.
Sadattuhannet mielenosoittajat vaativat uusia, ankarampia aselakeja.
Yhdysvalloissa on helppo ostaa aseita.
Yhdysvalloissa on tapahtunut useita joukkomurhia.
Monet joukkomurhat ovat tapahtuneet kouluissa.
Siksi monet nuoret haluavat, että aseita ei saa ostaa helposti.
Mielenosoitukset alkoivat helmikuussa Floridan osavaltiossa.
Floridassa tapahtui koulussa joukkomurha, jossa kuoli 17 ihmistä.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Veera Nuutinen
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Wikipedia