Maailma
Koronatartunnat
Euroopassa
Koronatartunnat

Leipomon asiakas käytti hengityssuojainta Milanon lähellä Codognossa 22. helmikuuta.
Leipomon asiakas käytti hengityssuojainta Italiassa.
Koronavirus on levinnyt
eniten sairastuneita
on Italiassa.
Vähintään
11 ihmistä
on kuollut.
11 ihmistä
Pohjois-Italiassa
kaupunkeja on karanteenissa
ja
50 000 ihmisen
täytyy pysyä kotona.
Koronavirus on levinnyt
myös Teneriffalle Kanariansaarilla.
Yksi hotelli
Teneriffalla
on karanteenissa.
20 suomalaista matkailijaa
on karanteenissa hotellissa
kaksi viikkoa.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki
