Kulttuuri
Itävalta voitti
Euroviisut

Itävallan JJ eli Johannes Pietsch voitti Euroviisut. JJ:n kappaleen nimi on Wasted Love. Johannes Pietsch on taustaltaan oopperalaulaja.
Itävallan JJ eli Johannes Pietsch voitti Euroviisut. JJ:n kappaleen nimi on Wasted Love. Johannes Pietsch on taustaltaan oopperalaulaja.
Itävallan Johannes Pietsch eli JJ
Suomen Erika Vikman
oli yhdestoista.
Ruotsia edustanut KAJ
oli neljäs.
Huumoriyhtye KAJ
on Suomesta, Vöyristä.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / AFP / Fabrice Coffrini ja Lehtikuva Heikki Saukkomaa
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Sergio Palao / ARASAAC, Elina Vanninen, Kuvako). Muokkaus: Papunet
