Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Euroviisut yhdistää ihmisiä

Euroviisut on Euroopan yhteinen laulukilpailu joka toukokuu.
Euroviisuissa on hyvää musiikkia ja rento meininki.
Euroviisuja voi katsoa televisiosta yksin tai yhdessä kavereiden kanssa.
Yhdessä voi jännittää, kuka voittaa?
Ja miten oma suosikki pärjää kilpailussa?
Suomen Windows95man esiintyy karsintakilpailussa tiistaina 7. toukokuuta.
Lauantaina 11. toukokuuta selviää, kuka voittaa Euroviisut 2024.

Lähde: Selkosanomat, Jutta Kuisma
Toimitus: Jutta Kuisma
Valokuvat: Lehtikuva / Vesa Moilanen
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet; Logo: Eurovisionworld.com