Elokuva isättömyydestä

Elokuva kertoo 12-vuotiaan Varpun elämästä.
Varpu on kasvanut ilman isää.
Varpu kokee olevansa ulkopuolella kaikesta.
Hän lohduttaa äitiään, jolla on murheita.
Mutta äiti ei osaa lohduttaa häntä.
Niinpä Varpu lähtee Ouluun etsimään isäänsä.
Linnea Skog on elokuvassa Varpu.
Paula Vesala on elokuvassa äiti.

Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki