Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Elokuva isättömyydestä

Elokuva kertoo 12-vuotiaan Varpun elämästä.
Varpu on kasvanut ilman isää.
Varpu kokee olevansa ulkopuolella kaikesta.
Hän lohduttaa äitiään, jolla on murheita.
Mutta äiti ei osaa lohduttaa Varpua.
Niinpä Varpu lähtee Ouluun etsimään isäänsä.
Linnea Skog on elokuvan Varpu.
Paula Vesala on elokuvan äiti.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki