Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Suomen koronatilanne on vakava

Koronavirus leviää nyt nopeasti eri puolilla Suomea.
Vakavin tilanne on Helsingissä ja Uudellamaalla.
Suomessa on lisää rajoituksia ja maskisuositus koronan takia.
Jokaisen täytyy estää viruksen leviäminen.
Nyt ei saa järjestää isoja tapahtumia ja kokoontumisia.
Vietä joulua vain lähimpien ihmisten kanssa.
Muista turvavälit, käytä maskia ja pese kädet usein.
Jos saat taudin oireita, pysy kotona ja mene koronatestiin.
Lataa puhelimeen Koronavilkku.
Koronavilkku varoittaa, jos olet altistunut koronatartunnalle.

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet