Suomalaiset
ostavat nyt verkkokaupasta

Koronaepidemian takia
ihmisten täytyy pysyä kotona
ja
välttää
väkijoukkoja.
On parempi
tilata ostokset verkkokaupasta
eikä mennä
kauppoihin.
Monella ruokakaupalla
on nyt myös
verkkokauppa.
Suomalaiset
ovat alkaneet
tilata
ruokaostoksensa
kotiinkuljetettuina.
Myös ravintolakeittiöistä voi tilata
ruokaa kotiin,
koska
ravintolat
ovat kiinni.
Verkkokaupoista voi tilata
myös
vaatteita,
lenkkitossuja
ja
tietokonepelejä.
Paketit voi hakea
postista
tai
pyytää kotiinkuljetuksen.

Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
Toimitus: Veronica Andersson ja Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet