Suomi
  
                
  
               Polkupyörissä
            
  
    Polkupyörissä  
                        
  
               täytyy olla
            
  
    täytyy olla  
                        
  
               punainen takavalo
            
  
    punainen takavalo  
                  
     Polkupyörissä
            
  
    Polkupyörissä  
                        
  
               punainen takavalo
            
  
    punainen takavalo  
                  
Punainen takavalo on nykyisin pakollinen polkupyörässä.
Polkupyörän takavalo on nykyään pakollinen.
 valot edessä ja takana.
            
  
    valot edessä ja takana.  
                   Takavalon täytyy olla punainen  
                        
  
      
  
    ja
            
  
    Takavalon täytyy olla punainen  
                        
  
      
  
    ja  
                        
  
               etuvalon keltainen tai valkoinen.
            
  
    etuvalon keltainen tai valkoinen.  
                   Jos pyörässä ei ole valoja,
            
  
    Jos pyörässä ei ole valoja,  
                        
  
               poliisi voi antaa huomautuksen tai sakot.
            
  
    poliisi voi antaa huomautuksen tai sakot.  
                   Pyörässä
            
  
    Pyörässä  
                        
  
              
        Lähde: Selkosanomat, Betty Marschan
        Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
        Valokuvat: Lehtikuva
        Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center      

