Suomi
Koiranomistajille
testi?
Koiranomistajille

Nämä kaksi koiraa viihtyvät toistensa seurassa ja leikkivät. Koirahyökkäyksiä sattuu kuitenkin myös koirien välillä. Toinen koira saattaa hyökätä toisen kimppuun ja purra. Tänä vuonna on sattunut jo yli 700 hyökkäystä.
700 000 koiraa.
koirahyökkäysten
määrät ovat lisääntyneet.
että kaikki koiranomistajat
oman koiransa käyttäytymistä.
Koiranomistajan tehtävänä
koiran hyökkäykset.
suurten koirien omistajille.
Kaikki eivät ole samaa mieltä
Mutta on erittäin tärkeää,
että koiranomistaja
koiran käyttäytymisestä.
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, HESY-logo: hesy.fi
