Neulominen
tekee hyvää



Kahdesta langasta syntyy neulelapaset. Lapaset neulotaan pyöröneuleena ilman saumoja (suuri kuva vasemmalla). Eri värit muodostavat kuvioita kirjoneuleessa (oikea yläkuva). Raidoilla ja kohoneuleella työhön syntyy vaihtelevaa pintaa (vasen alakuva).
Kahdesta langasta syntyy neulelapaset. Lapaset neulotaan pyöröneuleena ilman saumoja (suuri kuva vasemmalla). Eri värit muodostavat kuvioita kirjoneuleessa (oikea yläkuva). Raidoilla ja kohoneuleella työhön syntyy vaihtelevaa pintaa (vasen alakuva).


















Lähde: Selkosanomat, Anna Vasala
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Anna Vasala
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center