Muista käyttää heijastinta!

Syksyllä ja talvella on pimeää.
Silloin on tärkeää käyttää heijastinta.
Autoilija näkee heijastimet pimeässä.
Jos liikkuu ulkona ilman heijastinta, auto voi ajaa päälle.
Voit laittaa heijastimen vaatteisiin, reppuun tai laukkuun.
Tai voit pukea päälle heijastinliivin.
Minkä sinä valitset näistä vaihtoehdoista?

Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toim. Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki