Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Mitä tehdä kotona?

Meidän täytyy nyt pysyä kotona koronaepidemian takia.
Eikö sinulla ole mitään tekemistä?
Tässä on muutama idea!
Piirrä tai väritä valmiita kuvia.
Soita kaverille videopuhelu.
Leivo tai tee ruokaa, kokeile uutta reseptiä.
Pyöritä hulavannetta tai tanssi.
Liiku luonnossa ja etsi merkkejä keväästä: leskenlehtiä, perhosia ja muuttolintuja.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Ella Airaksinen
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Heidi Ahlström
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet