Kirosana helpottaa oloa, kun suututtaa

Melkein kaikki ihmiset kiroilevat joskus.
Silti ihmiset eivät tykkää, jos joku kiroilee.
Jari Tammi on kirjoittanut kirjan kirosanoista.
Hän sanoo, että ihminen kiroilee ensin
ja vasta sitten ajattelee.
Kiroilu helpottaa oloa, kun suututtaa.
Se helpottaa myös kipua, kun esimerkiksi iskee varpaansa kiveen.
Myös karjaisu helpottaa oloa ja kipua.
Karjaisu voi muuttua kirosanaksi ennen kuin huomaakaan.

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva, Wikipedia
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki