Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Keppihevonen on suosittu harrastus

Keppihevonen on ollut aiemmin pienten tyttöjen lelu.
Nyt keppihevosella ratsastavat myös teini-ikäiset tytöt.
Suomessa on noin 10 000 keppihevosharrastajaa.
Keppihevosella voi kilpailla kouluratsastuksessa ja esteratsastuksessa.
Moni keppihevosharrastajista tekee itse hevosensa.
Pään voi ommella kankaasta tai tehdä sukasta
ja täyttää pehmeällä vanulla.
Pää kiinnitetään teipillä puukeppiin.
Lopuksi keppihevoselle laitetaan suitset.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Kaisa Kaatra
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki