Arki
Kanalassa voi olla
pelkkiä kukkoja

Helinä Ääri rakensi kanalan yhdessä äitinsä kanssa. Tällä hetkellä kanalassa asuu neljä kukkoa.
Helinä Ääri rakensi kanalan yhdessä äitinsä kanssa. Tällä hetkellä kanalassa asuu neljä kukkoa.
neljä kukkoa
eikä yhtään kanaa.
koska kodittomia
kanoja,
Kanoja
ja
yhtä paljon.
ei löydy kotia.
kukoistaan.
Hän ulkoilee kukkojen kanssa
ja
opettaa niille erilaisia temppuja.
Lähde: Selkosanomat, Anni Reilä
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Anni Reilä
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
