Arki
Ilmastoystävällistä
matkailua
Turussa

Aurajoki virtaa Turun läpi. Kaupunkilautta Förillä pääsee joen rannasta vastapäiseen rantaan.
Aurajoki virtaa Turun läpi. Kaupunkilautta Förillä pääsee joen yli.
Turun linna,
museot
ja
vain muutamalla eurolla.
Aurajoen rantaa pitkin
Aurajoen voi ylittää Förillä
ilmaiseksi.
maksaa vain kolme euroa.
5.-7. heinäkuuta.
Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Maria Österlund, Wikipedia, Wikimedia Commons, lossikuva: © Samuli Lintula / Creative Commons Nimi mainittava-Sama lisenssi 3.0
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki
