Arki
  
                
  
               
                     Ilmastoystävällistä
            
  
    Ilmastoystävällistä  
                        
  
               matkailua
            
  
    matkailua  
                        
  
               Turussa
            
  
    Turussa  
                  
    
Aurajoki virtaa Turun läpi. Kaupunkilautta Förillä pääsee joen rannasta vastapäiseen rantaan.
Aurajoki virtaa Turun läpi. Kaupunkilautta Förillä pääsee joen yli.
 Turun linna,
            
  
    Turun linna,  
                        
  
               museot  
                        
  
      
  
    ja
            
  
    museot  
                        
  
      
  
    ja  
                        
  
               vain muutamalla eurolla.
            
  
    vain muutamalla eurolla.  
                   Aurajoen rantaa pitkin
            
  
    Aurajoen rantaa pitkin  
                        
  
               Aurajoen voi ylittää Förillä
            
  
    Aurajoen voi ylittää Förillä  
                        
  
               ilmaiseksi.
            
  
    ilmaiseksi.  
                   maksaa vain kolme euroa.
            
  
    maksaa vain kolme euroa.  
                   5.-7. heinäkuuta.
            
  
     5.-7. heinäkuuta.  
                  
        Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
        Toimitus: Maija Ylätupa
        Valokuvat: Maria Österlund, Wikipedia, Wikimedia Commons, lossikuva: © Samuli Lintula / Creative Commons Nimi mainittava-Sama lisenssi 3.0
        Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki      

 
          