Arki
Ilmasto lämpenee
myös Suomessa
Ilmasto lämpenee

Kuivuus ja kuumuus Euroopassa. Espanjassa 75% maasta on vaarassa aavikoitua.
Kuivuus ja kuumuus ovat lisääntyneet Euroopassa. Espanjassa suurin osa maasta on vaarassa aavikoitua.
Ilmasto lämpenee
Kun ilmasto lämpenee, maapallolla
Napajäätiköt
merenpinta nousee.
Ilmasto lämpenee
Suomen eteläosissa ja rannikolla
hellepäiviä.
Suomeen tulee myös
ilmaston lämpenemisen
meidän ihmisten elämään.
me
18-20 asteeseen.
kierrättää esimerkiksi vaatteet.
Lähde: Selkosanomat, Matti Välimäki
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Kuva: Pedro Armestre / Greenpeace
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
