Arki
Alpakka
on ihana eläin
Alpakka

Jatsi-alpakka on Linnunradan tilan laumanvartija.
Kuvassa on Jatsi. Jatsi on alpakka ja asuu Linnunradan tilalla.
Alpakka
on kotoisin Etelä-Amerikasta,
alpakat ovat kotieläimiä.
Alpakka
koska sen turkki on paksua villaa.
ja villasta voi kehrätä lankaa.
Langasta
lämpimiä ja pehmeitä neuleita.
Alpakat vierailevat myös
Alpakan vierailu
Lähde: Selkosanomat, Anna Vasala
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Anna Vasala
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
