Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Älä heitä roskia luontoon

Roskien heittäminen luontoon on huono ja haitallinen tapa.
Roskista ja jätteistä on haittaa ihmisille, eläimille ja kasveille.
Älä koskaan heitä roskia luontoon.
Kerää mieluummin roskia pois, kun liikut luonnossa.
Voit lainata kirjastosta roskapihdit.
Roskien kerääminen on mukavaa yhdessä kavereiden kanssa.
Ja kun luonto on siisti, kasvit, eläimet ja ihmiset voivat hyvin.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Jenni Saarilahti
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Jenni Saarilahti
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Elina Vanninen, Kuvako, Sclera, Sergio Palao / ARASAAC, Kirsi Alastalo (muokkaus: Papunet)