Suomi
Uusimaa eristetään
koronan takia
Uusimaa eristetään

Kuvassa poliisiauto on Uudenmaan maakunnan rajalla. Tie vie Orimattilaan, joka sijaitsee Päijät-Hämeen maakunnassa. Tällaisia valvontapaikkoja tulee 30-40 tielle, jotka menevät Uudenmaan maakunnan rajan yli.
Kuvassa poliisiauto on Uudenmaan maakunnan rajalla. Tie vie Orimattilaan, joka sijaitsee Päijät-Hämeen maakunnassa.
Uudellamaalla.
eristää
koko Uudenmaan maakunnan.
Tarkoitus on
estää
epidemian leviäminen
muualle Suomeen.
Eristys tarkoittaa,
Uudellemaalle ja pois Uudeltamaalta.
Joillakin ihmisillä
Poliisi valvoo Uudenmaan rajoja
ja
tarkastaa matkustajat.
Poliisi tarkastaa matkustajat
Eristys
päättyy
19. huhtikuuta.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC, Kuvako, Heidi Ahlström (muokkaus: Papunet)
