Suomi
Terrori-isku
Turussa
Terrori-isku

Naiset toivat kynttilöitä Turun kauppatorille sunnuntaina iltapäivällä 20. elokuuta. Koko Suomessa oli suruliputus sunnuntaina. Uhreja muistettiin minuutin hiljaisella hetkellä.
18-vuotias marokkolaismies
10 ihmistä
viime perjantaina.
Puukotuksen uhreista
2 kuoli
ja
Poliisi tuli paikalle
pidätti puukottajan.
auttoivat uhreja
ja
yrittivät estää puukotuksia.
Keskusrikospoliisi
tutkii
puukotusta terroritekona.
Poliisivalvontaa
Monet ihmiset ovat kokoontuneet
He
sytyttävät kynttilöitä
ja tuovat kukkia sinne.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki
