Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Rapuja on paljon

Rapujen pyynti alkoi 21. heinäkuuta.
Järvissä on nyt paljon rapuja, joten luvassa on hyvä rapusaalis.
Ravun poikaset ovat kasvaneet hyvin pitkän ja lämpimän kevään aikana.
Osa isoista ravuista on viime vuoden poikasia.
Ensimmäiset rapusaaliit ovat jo kaupoissa.
Yhä useammat suomalaiset syövät rapuja.
Jotkut pitävät ystävien kanssa rapujuhlat.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet