Maailma
Nuoret
marssivat
aseita vastaan
Nuoret
marssivat
aseita vastaan

Kuva on mielenosoituksesta Yhdysvaltain pääkaupungissa Washingtonissa. Kolmantena oikealta eturivissä on Emma Gonzalez. Gonzalez opiskelee koulussa, jossa tapahtui joukkomurha helmikuussa.
Kuva on mielenosoituksesta Yhdysvaltain pääkaupungissa Washingtonissa. Kolmantena oikealta eturivissä on Emma Gonzalez. Gonzalez opiskelee koulussa, jossa tapahtui joukkomurha helmikuussa.
mielenosoitusta.
Sadattuhannet
mielenosoittajat
vaativat
ostaa aseita.
joukkomurhia.
joukkomurhat
ovat tapahtuneet
Siksi
monet
nuoret
haluavat,
että
aseita
ei saa ostaa helposti.
nuoret
haluavat,
että
ei saa ostaa helposti.
Mielenosoitukset
Floridan osavaltiossa.
Floridassa
tapahtui
joukkomurha,
jossa kuoli 17 ihmistä.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Veera Nuutinen
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Wikipedia
