Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Monet ihmiset ovat lomautettuina

Monet työpaikat ovat kiinni koronaepidemian takia.
Siksi monet tarjoilijat, parturit ja kampaajat sekä lentoemännät on lomautettu, heillä ei ole töitä.
Kun työntekijä on lomautettu, hän ei voi mennä töihin eikä saa palkkaa.
Kun koronaepidemia päättyy, useimmat lomautetut voivat palata töihin.
Mutta jotkut voivat menettää työnsä ja jäädä työttömäksi.
Maatiloilla tarvitaan lisää työntekijöitä kesäksi.
Töitä on ainakin 20 000 ihmiselle.

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet