Suomi
Koronavirus leviää
Suomessa

Suomalaiset ostavat koronaviruksen takia paljon tavaroita varastoon. Kuvassa on tyhjä hylly Ruoholahden City-Marketissa Helsingissä. Asiakkaat ovat ostaneet kaikki vessapaperit, mitä hyllyillä on ollut.
Suomalaiset ostavat koronaviruksen takia paljon tavaroita varastoon.
Lähes 300 suomalaista
vanhuksille
ja
Nyt
meidän jokaisen
täytyy estää
taudin leviäminen.
vanhuksia
tai
vähintään kahden metrin päässä toisesta ihmisestä.
jos hengitys on vaikeaa,
terveyskeskukseen.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet. Terveyden ja hyvinvoinnin laitos: thl.fi
