Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Koronarajoitukset vähenivät Suomessa

Koronatartunnat ovat vähentyneet Suomessa,
ja siksi hallitus päätti vähentää koronarajoituksia.
Koulut, kirjastot, museot ja lasten harrastusryhmät avautuivat toukokuussa.
Myös huvipuistot ja eläintarhat ovat avoinna toukokuussa.
Terveysviranomaiset ja THL muistuttavat kuitenkin, että virus leviää yhä.
Jokaisen täytyy estää viruksen leviäminen toisiin ihmisiin.
Muista siis turvavälit ja käytä kasvomaskia.
Muista myös pestä kädet hyvin ja usein.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet