Suomi
Hallitus
vähentää
rajoituksia

Rajoitukset vähenevät, ja ihmisten on pian helpompi liikkua ulkona. Kuvassa helsinkiläiset ulkoilevat vapun jälkeen.
Rajoitukset vähenevät, ja ihmisten on pian helpompi liikkua ulkona. Kuvassa helsinkiläiset ulkoilevat vapun jälkeen.
Siksi
Suomen hallitus
vähentää
rajoituksia,
jotka liittyvät
ihmisten kokoontumiseen
ja
joihinkin palveluihin.
voi hakea
ja
kirjastossa ei saa viettää aikaa.
14. toukokuuta lähtien
peruskoulujen oppilaat
Sen sijaan
lukioissa, ammatillisissa oppilaitoksissa
ja
yliopistoissa
suositellaan
opiskelua kotona.
lukioissa, ammatillisissa oppilaitoksissa
ja
Lisäksi 14. toukokuuta lähtien
liikuntaa
1. kesäkuuta lähtien
Myös
jotkut ravintolat,
kahvilat,
museot
ja
teatterit
voivat
olla auki.
Esimerkiksi
palvelutaloissa
ei saa edelleenkään
vierailla.
Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
