Maailma
Euroopassa
on ennätyksellisen kuuma
on ennätyksellisen kuuma

Mies vilvoitteli Pariisin Canal Saint-Martinin varrella 25. kesäkuuta. Ranskassa on kova helleaalto. Pariisissa on tukalan kuuma.
Mies vilvoitteli Pariisin Canal Saint-Martinin varrella 25. kesäkuuta. Ranskassa on kova helleaalto. Pariisissa on tukalan kuuma.
ihmiset ovat kärsineet kuumuudesta
Ranskan Pariisissa
lämpötila nousi 41 asteeseen
ja
yli 36 asteeseen.
Helteiden takia
kuumuuden takia.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / AFP / Ludovic Marin
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Kuvako, Heidi Ahlström, Sergio Palao / ARASAAC, Elina Vanninen (muokkaus: Papunet)
