Kulttuuri
Bulgarian
Dara voitti
Euroviisut

Dara eli Darina Jotova voitti Euroviisut. 27-vuotias Dara on Bulgariassa suuri tähti. Bulgaria voitti Euroviisut ensimmäisen kerran.
Dara eli Darina Jotova voitti Euroviisut. 27-vuotias Dara on Bulgariassa suuri tähti. Bulgaria voitti Euroviisut ensimmäisen kerran.
Linda Lampenius
ja
Pete Parkkonen
Linda
ja
Pete
sijoittuivat kuudenneksi.
Linda
ja
Pete
vaikka he eivät voittaneet kilpailua.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / AFP / Tobias Schwarz
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, Sergio Palao / ARASAAC (muokkaus: LL-Center ja Papunet)
