Suomi
Suomen
pisin silta
pisin silta

Helsingissä avattiin Suomen pisin silta lauantaina 18. huhtikuuta. Silta yhdistää Laajasalon Kruunuvuorenrannan ja Korkeasaaren. Kruunuvuorensilta on 1,2 kilometriä pitkä.
Helsingissä avattiin Suomen pisin silta lauantaina 18. huhtikuuta. Silta yhdistää Laajasalon Kruunuvuorenrannan ja Korkeasaaren. Kruunuvuorensilta on 1,2 kilometriä pitkä.
pisin silta, Kruunuvuorensilta.
Kruunuvuorensilta
Kruunuvuorensilta on 1200 metriä pitkä
ja
Kruunuvuorensillalla
alkavat ajaa sillalla.
Sillalla
ei saa ajaa autolla.
Kruunuvuorensillalla.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Teemu Salonen
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Sergio Palao / ARASAAC, Mulberry Symbols, Heidi Ahlström, Daavid Varner). Muokkaus: Papunet ja LL-Center
