Maailma
Venäläiset
droonit lensivät
Puolaan

Kuvassa on Puolan pääministeri Donald Tusk. Puolan hallitus ja asevoimat kokoontuivat keskiviikkoaamuna 10. syyskuuta hätäkokoukseen Varsovassa.
Kuvassa on Puolan pääministeri Donald Tusk. Puolan hallitus ja asevoimat kokoontuivat keskiviikkoaamuna 10. syyskuuta hätäkokoukseen Varsovassa.
Nato-maiden kanssa.
ei ole kertonut mielipidettään tilanteesta.
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / AFP
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, (Sergio Palao / ARASAAC, Heidi Ahlström). Muokkaus: Papunet
