Urheilu
98-vuotias Sopanen
teki uuden ennätyksen
98-vuotias Sopanen

Senni Sopanen kilpaili kuulantyönnössä 95-vuotiaiden sarjassa. Hän työnsi kuulaa 3 metriä ja 41 senttiä.
Senni Sopanen kilpaili kuulantyönnössä 95-vuotiaiden sarjassa. Hän työnsi kuulaa 3 metriä ja 41 senttiä.
Senni Sopanen
on 98-vuotias
Kun Sopanen
hän alkoi kilpailla yleisurheilussa.
Hän on voittanut
monta mitalia
Sopanen kilpailee
Elokuussa Sopanen
100 metrin juoksussa 95-vuotiaiden sarjassa.
Sopasen
100 metrin matkalla.
Lähde: Selkosanomat, Lätta bladet
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: SAUL / Aarto Nevala
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center ja Papunet
