Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

KAJ menestyy Ruotsin Euroviisukarsinnoissa

Suomalainen huumoriyhtye KAJ osallistuu Euroviisukarsintoihin Ruotsissa.
KAJ esittää laulun Bara bada bastu eli Saunotaan vaan.
KAJ on pärjännyt hyvin ja on mukana loppukilpailussa 8. maaliskuuta.
Loppukilpailussa valitaan Ruotsin edustaja Euroviisuihin.
Euroviisut pidetään Sveitsissä toukokuussa.

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Maria Österlund
Toimitus: Veronica Andersson; suomenkielinen toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva Lehtikuva/ TT/ Johan Nilsson. Erika Vikman: Lehtikuva /Heikki Saukkomaa
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: LL-Center