Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Liikuntaa syksyyn!

Syksyllä moni meistä miettii liikuntaharrastuksen aloittamista.
Se on hyvä, sillä liikunta kohottaa kuntoa ja tuo hyvää mieltä.
Esimerkiksi retkeily ja liikkuminen luonnossa ovat hyviä tapoja rentoutua ja kohottaa kuntoa.
Retkellä voi poimia myös marjoja ja sieniä ja tarkkailla metsän eläimiä.
Huonolla säällä voi liikkua liikuntahallissa.
Liikuntahallissa voi pelata esimerkiksi padelia.
Padel on pallopeli, jota pelataan padelmailalla ja tennispallolla.
Uimahallissa voi uida ja harrastaa vesijumppaa tai vesijuoksua.
Vesijuoksu on hyvä laji esimerkiksi silloin, kun polvi on kipeä.
Millaisesta liikunnasta tai kuntoilusta sinä tykkäät?
Lisää aiheesta: Keskustelumateriaalit liikunnasta (Papunet)

Tulosta tukikuvat

Kuvatyökalu

Lähde: Selkosanomat, Markku Juusola
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Alvari Juhola
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet