Suomi
Puukotus
Oulussa
järkyttää ihmisiä
Puukotus

Kuvaajat ja toimittajat odottivat pääsyä oikeudenkäyntiin Oulussa 17. kesäkuuta. Oikeus vangitsi Sebastian Lämsän, jota epäillään lapsen puukotuksesta. Epäilty on kuulunut äärioikeistolaisiin järjestöihin. Hänellä on myös aiempia tuomioita väkivallasta.
Kuvaajat ja toimittajat odottivat pääsyä oikeudenkäyntiin Oulussa 17. kesäkuuta. Oikeus vangitsi Sebastian Lämsän, jota epäillään lapsen puukotuksesta. Epäilty on kuulunut äärioikeistolaisiin järjestöihin. Hänellä on myös aiempia tuomioita väkivallasta.
puukotti
13. kesäkuuta.
uhkasi puukolla
on nyt vankilassa.
joka on syyllistynyt väkivaltarikoksiin
Puukottajan
Lähde: Selkosanomat, Petri Kiuttu
Toimitus: Maija Ylätupa
Valokuvat: Lehtikuva / Timo Heikkala
Symbolikuvat: Papunetin kuvapankki, muokkaus: Papunet
